سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ افست

این اروپایی هایی بودند که واقعا نوع متحرک را پذیرفته بودند و در اواسط قرن بیستم، یوهانس گوتنبرگ اختراع کرد که چه نخستین چاپ چاپ می شود. گوتنبرگ که از پیشینیان چینی اش بود، مکانیزاسیون انتقال از نوع متحرک به چاپ بود. با اتوماتیک کردن فرآیند با استفاده از دستگاه به جای مونتاژ دست، تولید انبوه امکان پذیر شد، همراه با جوهر برتر با استفاده از روغن لیندن و دود به جای جوهر مبتنی بر آب چینی. چاپ هزینه های کارآمد، تولید چاپ در مقیاس صنعتی آغاز شد و صنایع چاپ شروع به رشد سریع و سودآور خود نمودند.

اگر چه اولین چاپ افست مطبوعاتی توسط انگلیسی رابرت بارکلی در سال 1875 با استفاده از دو سیلندر، یکی از سنگ های سخت یا فلز ساخته شد و دیگری از لاستیک ساخته شده بود که مورد استفاده قرار می گرفت تا موردی که از طریق مطبوعات چاپ می شد، پیشرفت واقعی تکنولوژیکی صورت گرفت چند سال بعد توسط یک کشف ساخته شده توسط ایا واشنگتن روبل در آمریکا. این اتفاق به طور تصادفی اتفاق می افتد، در حالی که در حال کار کردن چاپ لیتوگرافی خود است، او متوجه شد که اگر او موفق به وارد کردن مقاله نمی شود، صفحه فلزی تصویر را بر روی سیلندر تصحیح لاستیک انتقال می دهد. اگر کاغذ در دستگاه قرار داده شد، تصویر در هر دو طرف ظاهر می شود. به نظر شگفت انگیز، تصویری از برداشتن لاستیک بسیار برتر بود و نگاه واضح تر و واضح تر ایجاد کرد. او به سرعت "اشتباه" خود را مورد سوءاستفاده قرار داد و با اختراع اولین چاپ افست مطرح شد، همانطور که امروز می دانیم.

اگر ما روش های چاپ را با دستگاه های لیتو اف ای امروز مقایسه کنیم، می توانیم درک کنیم که تکنولوژی های اخیر باعث شده است که کارهای بسیار مهیج تولید کننده، قادر به خشک شدن سریع و به اندازه کافی کارآمد برای چاپ بر روی بستر های پلاستیکی و همچنین کاغذ و مجلات سنتی باشد. امروزه سرعت تولید و زمان چرخش برای هر کسب و کار چاپی برای به دست آوردن مزیت رقابتی ضروری است. با کیفیت بالا، کاهش ضایعات و به طور کامل با آخرین فن آوری های UV و LED بارگذاری شده است، تولید کنندگان ماشین آلات چاپ نیز همانند رقابت با یکدیگر در پیگیری کسب و کار در قالب سرمایه سرمایه هستند به عنوان پرینتر با یکدیگر به عنوان آنها بی رحمانه یکدیگر را به یکدیگر برنده شدن مشتریان مشتریان.